Co nowego

Sałatka z figami

Figi wśród wszystkich suszonych owoców odznaczają się największą zawartością wapnia, 162-200 mg wapnia w 100g suszonych owoców to prawie tyle co w szklance mleka.

Prawdziwa petarda. Korzenna owsianka ze śliwkami !

10 października obchodzimy Światowy Dzień Owsianki :)
Z tej okazji udostępniam Państwu przepis na korzenną owsiankę ze śliwkami, orzechami, cynamonem oraz imbirem. 

Dahl z czarną soczewicą i batatem - danie wegetariańskie.

Dahl - potrwa w kuchni indyjskiej, przygotowana z produktów strączkowych. Idealny przysmak na jesienne dni.

Z okazji Światowego dnia jabłka przygotowaliśmy dla Państwa przepis na Pieczone jabłka z orzechowym twarożkiem. Lubicie pieczone Jabłka?

Piękna złota jesień powoli nas wita dlatego też zmieniamy nasze propozycje na bardziej jesienne w przepieknej  szacie graficznej.
 

Sałatka z jabłkiem i rukolą

Dziś specjalnie dla Was bardzo lekka propozycja, świetnie smakuje jako przekąska lub dodatek do obiadu.

Cukinia faszerowana

Cukinia pozytywnie wpływa na trawienie, wzmacnia uklad odpornościowy, redukuje stres.

Placki z cukinii i marchewki

Cukinia jest bogata w żelazo, potas, magnez, zawiera sporo witaminy C, K, PP i B1 oraz beta karoten. Pozytywnie wpływa na trawienia oraz wzmacnia układ odpornościowy. Pomaga zredukować stres oraz zmniejsza ryzyko zachorowania na raka.

Mleko roślinne

Mleko to ekstrakt różnych roślin rozcieńczonych w wodzie. Zazwyczaj są to orzechy, strączki, soja czy nasiona i zboża. Różnią się nie tylko smakiem od tradycyjnych mlek ale również brakiem laktozy czy cholesterolu.

Dzisiaj coś na pyszne śniadanko :)

Tosty francuskie z owocami sezonowymi

Dzisiaj coś dla Łasuchów :)

Dżem z czarnych porzeczek z erytrolem

Sałatka z jajkami przepiórczymi, mozzarellą oraz pesto

Dzisiejsza propozycja przepisu to pyszna sałatka 

Sernik arbuzowy na zielonym spodzie

Sernik arbuzowy na zielonym spodzie 

Sałatka z arbuzem i serem Halloumi z sosem miętowym

Ser i arbuza pokroić w kosteczkę, wymieszać z sałatą. Olej, posiekaną drobno miętę, ocet i miód wymieszać na gładki sos, polać sałatkę.

URLOP NA DIECIE

Warto próbować regionalnych specjałów, jednak z rozsądkiem. Korzystaj ale zachowuj podstawowe zasady a wrócisz z urlopu z tą samą wagą jak przed.

Słodka chwila zapomnienia z budyniem

Kakaowy budyń owsiany z brzoskwiniami
 

Back

POKAŻ